gru 05 2011

Agencje interaktywne i reklamowe


Komentarze: 0

Z pewnością wielokrotnie czytając artykuły zamieszczane na poszczególnych stronach internetowych zauważaliśmy pod nimi nazwę agencji reklamowej, która dany tekst napisała. Co to jest agencja promocyjna reklamowa? Czym poza kreowaniem materiałów prasowych zajmuje się reklamowa agencja? Najprościej rzecz ujmując agencja reklamowa to firma, która zajmuje się oferowaniem w szerokim zakresie pojętych usług mających na celu promocje i reklamę konkretnego podmiotu, produktu czy usługi. Agencje reklamowe zajmują się na przykład planowaniem i kreowaniem kampanii reklamowych, wykupem mediów, monitoringiem zamieszczanych publikacji, kreowaniem wizerunku firmy w mediach itp. W ostatnich latach bardzo atrakcyjne stały się tak zwane interaktywne agencje. Interaktywna agencja reklamowa pełni dokładnie takie same funkcje jak tradycyjna, jednakże obszar jej działań ograniczony jest tylko do Internetu. Tego typu firmy powstały na fali rosnącego znaczenia i dostępności do sieci. W tej chwili z medium tego korzysta kilkanaście milionów Polaków oraz milionowe rzesze ludzi na całym świecie. Tak ogromne grono potencjalnych klientów motywuje wiele firm do zaistnienia w świecie online i zaznaczenia swojej pozycji przy wykorzystaniu doświadczeń i umiejętności pracowników takich oczywiście agencji. Ile kosztuje korzystanie spośród takich usług? Niestety bardzo trudno jest odpowiedzieć na takie zapytanie, albowiem ceny są bardzo zróżnicowane i najczęściej określane indywidualnie. Jeśli więc koniecznie musimy wiedzieć ile kosztują takie usługi powinniśmy skierować takie zapytanie do jednej z interesujących nas firm.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz